اهــلا وسهلا بك فى شـات اسـ ـير الغـرام و منتديات دريــــــ 2 ـــــــم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا

2 مشترك

هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Empty هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا

مُساهمة من طرف المجروحه الإثنين ديسمبر 29, 2008 8:53 pm

color=red] [size=24][center] هااااااي ازيكوا يا جماعه يارب تكونوا بخير داااااايما اولا كل سنه وانتوا بخير بمناسبه رأس السنه الهجريه واتمني من الله انكوا تحققوا كل اللي تتمنوووووووا معلش طولت عليكوا انا جيت النهارده عشان اقول لكم علي خبر معرفش اذا كان مهم بالنسبه لكم ولا لاء وفيه حاجه ممكن تلاقوا الموضوع ده ف اقسام تانيه المهم ادخل بقا ف الموضوع
الموضوع يا جماعه اني مش هدخل المنتدي تااني لسببين اول سبب لان امتحاناتي خلاص قربت وعايزه اذاااكر شويه لان مش ينفع المذاكره مع النت
السب التاني مش هقدر اقوله لانه ممكن يزعل بعض الاعضاء مني ف بلاش اقوله بس المهم اني مش عايزه اي حد يكون زعلااان مني خالص وانا بتمني ان المنتدي يكون احلي واحسن منتدي ف الدنيا وبتمني ان تكون مواضيعي عجبتكم وكانت مفيده لكم وانا والله كان نفسي انزل مواضيع اكتر واحلي بس معلش مش هقدر عشان ظروفي جات كده بس كفايه انكوا انتوا موجودين ف المتندي ان شاء الله انتوا تنزلوا احلي المواضيع
وطلبي من مدير المنتدي انه يلغي عضويتي ويلغي اشرااافي كمان ويديهم لحد يستحقهم وبقوله ربنا معاك وان شاء الله المنتدي ده بكون اجمل واجمل
بيك وبالاعضاء واتمني انك تقبل طلبي ده
وانا حزينه جدا اني هفرقكم بس معلش هي الحياااااه كده
ولكم خالص تحياتي
جزااااااااااااااااااااكم الله كل خير
واخر كلامي سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااامي
والسلامواااااااااااااااااااااااااااا عليكم ورحمه الله وبركاته امضائ
محدش بيتجرح اوي الا لما يحب اوي(المجروحه) هعيش عمري كله مجروحه
[/color]
المجروحه
المجروحه
عضو فعال + عصو نشيط + عضو محترف
عضو فعال + عصو نشيط + عضو محترف

انثى
عارضة الطاقة :
هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Left_bar_bleue90 / 10090 / 100هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Right_bar_bleue

نقاط التميز : 10
احترام قوانين المنتدى :
هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Right_bar_bleue

نقاط التميز : 10/10
نقاط دريم : 11282

هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Empty رد: هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا

مُساهمة من طرف the crow الثلاثاء ديسمبر 30, 2008 7:35 am

المنتدى هيبقى ملهوش طعم من غيرك والله
the crow
the crow
المدير العام
المدير العام

ذكر
افضل موقع لديك : دريم 2
عارضة الطاقة :
هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هاااااااااام جداااا ادخلوا وشوفوا Right_bar_bleue

نقاط التميز : 10/10
احترام قوانين المنتدى :

نقاط التميز : مدير المنتدى
نقاط دريم : 12440

- مواضيع مماثلة